logo
Асосий
Абитуриент
Мутахассисликлар каталоги
Дизайн (реклама ва амалий графика) (Бакалавр)

Дизайн (реклама ва амалий графика) (Бакалавр)

Касб тавсифиБакалавриат йўналиши бўйича "Дизайн (реклама ва амалий графика)" йўналиши талабаларга турли хил амалий мақсадлар учун самарали реклама графикаси ва график материалларини яратиш бўйича профессионал кўникмаларни ўргатади. Ўқиш давомида талабалар муваффақиятли реклама кампаниялари ва брендинг яратиш учун зарур бўлган дизайн тамойиллари, идрок психологияси, маркетинг стратегиялари ва алоқа техникасини ўрганадилар. Талабалар, шунингдек, график дастурлар, логотиплар, брендбуклар, реклама плакатлари, баннерлар, маҳсулотларни қадоқлаш ва бошқа турдаги график контент билан ишлаш кўникмаларига эга бўладилар. Улар дизайнни турли хил медиа платформаларига, шу жумладан босма нашрлар, рақамли реклама каналлари, ижтимоий тармоқлар ва веб-сайтларга мослаштиришни ўрганадилар. Ушбу мутахассислик битирувчилари маркетинг, реклама, бренд реклама агентликлари, ижодий студиялар ва мустақил дизайн фаолиятида ўз маҳоратларини муваффақиятли қўллашлари мумкин.
Касб тарихи "Дизайн (реклама ва амалий графика)" ихтисослиги ХIХ аср охири - ХХ аср бошларида реклама ва график дизайнни ривожлантиришда ўз илдизларига эга. Саноат ва товарларни оммавий ишлаб чиқариш пайдо бўлиши билан рекламага бўлган эҳтиёж долзарб бўлиб қолди ва шу билан маҳсулот ёки хизматга эътиборни жалб қилиш учун самарали график эчимларга эҳтиёж пайдо бўлди. Ушбу даврда логотиплар, плакатлар, реклама плакатлари ва товарларни қадоқлаш каби дизайн элементлари ривожланди. Босма нашрлар, радио, телевидение ва интернетни ўз ичига олган оммавий коммуникацияларнинг ривожланиши билан реклама дизайни янги шакл ва имкониятларга эга бўлди. ХХI асрда "дизайн (реклама ва амалий графика)" мутахассислиги янада талабга айланди, чунки компаниялар ўз маҳсулотлари ва хизматларини илгари суриш учун турли хил медиа платформалардан фаол фойдаланмоқдалар. Ушбу мутахассислик талабалари реклама ва график дизайннинг классик тамойилларини, шунингдек рақамли медиа билан ишлашнинг замонавий технологиялари ва усулларини ўрганадилар.
Фаолият турлари"Дизайн (реклама ва амалий графика)" ихтисослиги бир неча турдаги ихтисосликларни ўз ичига олади, масалан: График реклама дизайни: баннерлар, плакатлар, варақалар ва реклама плакатлари каби самарали ва жозибали реклама материалларини яратиш. Веб-дизайн ва рақамли реклама: Интернет-сайтлар, баннерлар, реклама роликлари ва бошқа рақамли медиа платформалар учун дизайнни ишлаб чиқиш. Брендлаш ва корпоратив дизайн: бренд имиджини шакллантириш ва сақлаш учун логотиплар, корпоратив идентификация, бренд китоблари ва маҳсулот қадоқларини яратиш. Иллюстрация ва анимация: реклама мақсадида иллюстрациялар ва анимацияларни ишлаб чиқиш, шу жумладан реклама роликлари, анимацион логотиплар ва ижтимоий медиа расмлари.
Иш жойлари"Дизайн (реклама ва амалий графика)" мутахассислиги бўйича мутахассислар турли мақсадлар учун реклама кампаниялари ва график материалларни яратиш ва ишлаб чиқиш билан шуғулланишлари мумкин. Улар реклама агентликларида, ижодий студияларда, медиа компанияларида, шунингдек мустақил равишда ишлашлари мумкин. Уларнинг вазифаларига реклама кампаниялари концепцияларини яратиш, реклама материаллари учун дизайнни ишлаб чиқиш (логотиплар ва бренд китобларидан тортиб реклама баннерлари ва плакатларгача) ва Интернет, босиб чиқариш, телевидение ва ижтимоий тармоқларни ўз ичига олган турли хил медиа платформалар учун таркибни мослаштириш киради.
Мутахассисликка қаратилган малакаларМутахассисларнинг "Дизайн (реклама ва амалий графика)" кўникмаларига қуйидагилар киради: Ижодий фикрлаш: реклама лойиҳалари учун оригинал ғоялар ва тушунчаларни яратиш қобилияти. График воситаларга эга бўлиш: Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign ва бошқалар каби профессионал график дастурлар билан ишлаш қобилияти. Маркетинг ва брендингни тушуниш: бренд эҳтиёжлари ва мақсадларига мос келадиган реклама материалларини яратиш учун маркетинг ва брендлашнинг асосий тамойилларини билиш. Мулоқот қобилиятлари: мижозлар билан самарали мулоқот қилиш, уларнинг эҳтиёжлари ва афзалликларини тушуниш, ўз ғоялари ва тушунчаларини тақдим этиш қобилияти. Визуал дид ва услуб: мақсадли аудитория талаблари ва талабларига жавоб берадиган эстетик жиҳатдан жозибали ва замонавий дизайн эчимларини яратиш қобилияти. Жамоада ишлаш қобилияти: копирайтерлар, маркетологлар ва ишлаб чиқувчилар каби бошқа мутахассислар билан кенг қамровли реклама кампанияларини яратиш учун ҳамкорлик қилишга тайёрлик.
Мутахассислик йўналишининг шифри 5150902

Коллежлар